ViewFinder Photography Forum

General discussion - our photography living room. Talk about aesthetics, philosophy, share your photos - get inspired by your peers! Moderated by another view and walterick.
ViewFinder Forum Guidelines >>
Introduce Yourself! >>
PhotographREVIEW.com Gatherings and Photo Field Trips >>
Results 1 to 3 of 3
    Senior Member

Een stabiel platform kiezen

Toen ik voor het eerst begon met gokken, besefte ik dat het vinden van een goed platform een heel verhaal was. Ik wil dat het gemakkelijk, begrijpelijk en zonder onnodige problemen is. Hoe kies ik een platform zodat alles stabiel werkt, de coëfficiënten niet springen en de interface hoofdpijn-vrij is?

Senior Member

Re: Een stabiel platform kiezen

Vanaf het begin heb ik geprobeerd een website te vinden waar je gewoon weddenschappen kunt plaatsen en je geen zorgen hoeft te maken. Maar elke keer vond ik het met een ongemakkelijk menu, dan met hangende secties. Er ontbrak de hele tijd iets.

Member

Re: Een stabiel platform kiezen

Toen ik voor het eerst geïnteresseerd raakte in gokken, wist ik echt niet waar ik moest beginnen — mijn ogen rennen weg, alles lijkt ingewikkeld en onbegrijpelijk. Ik heb verschillende sites geprobeerd, maar overal kwam er iets in de weg: het was ongemakkelijk, dan bevriest het, dan springen de kansen terwijl je een weddenschap plaatst. Toen kwam ik here tegen en vanaf dat moment viel alles op zijn plaats. De interface is eenvoudig en intuïtief en u hoeft de instructies niet te lezen om erachter te komen. Alles is stabiel, niets loopt achter, weddenschappen worden snel geaccepteerd. Ik ben vooral blij dat de coëfficiënten niet voor mijn ogen springen — Ik stel ze in en ben er zeker van dat alles vast staat. Het is een geschenk uit de hemel voor mij, nu ga ik elke dag naar binnen, zelfs zonder inspanning.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)