PhotographyREVIEW.com Off-Topic Forum

Anything that's not related to photography, except religion and politics*. Discuss Britney Spears, your Kiss records, swing dancing, salsa recipes. The Off-Topic forum is moderated by walterick and adina.
*Religious and political threads will be deleted
Results 1 to 2 of 2
  1. #1
    Member Blandar's Avatar
    Join Date
    Mar 2019
    Posts
    377

    Spelvärlden för pensionärer

    Jag vill utforska världen av sportspel för personer i pensionsåldern. Berätta för oss hur ålderspreferenser påverkar valet av speltyper? Hur kan spelstrategier anpassas för olika åldersgrupper?

  2. #2
    Member
    Join Date
    Dec 2019
    Posts
    172

    Re: Spelvärlden för pensionärer

    Jag är också redan gammal och det hindrar mig inte från att leva livet fullt ut och satsa. Självklart är det viktigt att ta hänsyn till åldern när man väljer bettingstrategi. Jag följer till exempel inte ungdomsidrottsligor lika mycket som jag brukade göra och föredrar att satsa på mer kända och etablerade evenemang som till exempel storseriematcher. Detta hjälper mig att använda min erfarenhet och kunskap i mina satsningar. När det gäller de Åldersanpassad betting -tips jag kan ge så är det att välja sportevenemang och speltyper som passar din nivå av intresse och kunskap. Jag satsar till exempel ofta på tennisturneringar eftersom jag har följt denna sport i många år och känner till dess egenskaper.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •