Making teaser advertising
Teaser deals with the form of product promotion and marketing, with a central idea and clever pay-per-view that first sets up a fictional issue to raise a question in the viewer's mind, then introduces the performance indirectly. The product promotes the product and resolves the problem.
Usually, things first get to the mind of the customer. Things like how do we know the sharpener we make is effective and worth the cost and when we put it on? Or how to deliver a teaser that will have the most viewers and impact, and these are the questions that the Dawn content team will answer for all of your questions.
Making an effective promotional teaser depends on the correct cycle of different factors that we complete throughout this production cycle at dawn. But where does this correct cycle of teaser making begin?

ساخت تیزر تبلیغاتی
تیزر به شکلی از تبلیغ و معرفی محصول میپردازد که با دارا بودن یک ایدهی مرکزی و پرداخت هوشمندانه در ابتدا طرح مسئلهای داستانی میکند تا سوالی را در ذهن بیننده ایجاد کند، سپس در این مرحله ضمن معرفی غیرمستقیم کارایی محصول به تبلیغ محصول و حل مسئلهی حاضر مینماید.
معمولا مواردی در ابتدا ذهن سفارشدهنده را به خود مشغول میکند. مسائلی مثل اینکه از کجا بدانیم تیزری که میسازیم تاثیرگذار است و ارزش هزینه و وقتی که میگذاریم را دارد؟ و یا اینکه تیزر ساخته شده را به چه نحوی ارائه کنیم که بیشترین بیننده و تاثیر را داشته باشد و از این دست سوالها که تیم تولید محتوایِ طلوع فیلم برای تمام این پرسشهای شما پاسخ دارد.
ساخت یک تیزر تبلیغاتی تاثیرگذار به چرخهی درستی از عوامل مختلف بستگی دارد که ما در طلوع فیلم تمامی این چرخهی تولیدی را تکمیل میکنیم. اما این چرخهی درست برای ساخت تیزر از کجا شروع میشود.

Industrial and advertising photography
The appeal of color and light is crucial to industrial photography, but not all, it must also be able to convey the business message to the viewer in a matter of seconds. This requires a professional photographer who is familiar with industrial environments and factory sites.

عکاسی صنعتی و تبلیغاتی
جذابیت رنگ و نور برای عکس های صنعتی بسیار مهم است اما همه کار نیست ، باید این توانایی را نیز داشته باشد که پیام کسب و کار را در کسری از ثانیه به بیننده انتقال دهد . این کار نیاز به یک عکاس حرفه ای دارد که با محیط های صنعتی و سایت های کارخانه ها آشنایی کاملی داشته باشد .